نشریه آب بان حاصل تفکرات همکاران شرکت سهامی آب منطقه ای یزد

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: آب بان حاصل ایده ها و تفکرات همکاران شرکت سهامی آب منطقه ای یزد است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، محمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در مراسم دومین سالگرد انتشار نشریه الکترونیکی آب بان این شرکت گفت: نشریه الکترونیکی آب بان محصول تفکرات، ایده ها و تجربیات همکاران این شرکت است که به صورت مقاله نمود پیدا می کرده است.

وی با بیان اینکه نشریه آب بان می تواند نشریه علمی پژوهشی کشور باشد، افزود: این نشریه به برندی قدرتمند برای شرکت تبدیل شده است و باید با برنامه ریزی به نشریه قدرتمند کشوری در حوزه آب تبدیل شود.

جوادیان زاده  با اشاره به اینکه انتشار این نشریه باعث بالابردن دانش آب کشور می شود،  ابراز کرد: در نشریه آب بان باید تجربه های عملی در حوزه مدیریت مصرف و سایر بخش ها آب در کنار ایده ها و نظرات بیان شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: مدیران و معاونین در کنار مشغله زیاد کاری با مطالب و مقاله های خود این نشریه را همراهی کردند.

جوادیان زاده در پایان خاطر نشان کرد: نشریه الکترونیکی آب بان بازخورد خوبی در سطح وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران داشته است و امیدوارم سالیان سال این نشریه فعالیت خود را ادامه دهد.

کد خبر: 3290
  تاریخ خبر : 1402/11/09
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/11/09
 روابط عمومی
 126