برگزاری نشست دو روزه هم اندیشی نظام فنی - اجرایی با مدیران دفاتر قراردادهای بخش آب کشور به میزبانی یزد

در راستای برگزاری نشست های دوره ای نظام فنی - اجرایی با دفاتر قراردادهای بخش آب کشور و به منظور هم اندیشی و ایجاد وحدت رویه در زمینه دستورالعمل ها و بخشنامه های نظام فنی و اجرایی کشور، نشست دو روزه ای در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، جواد محجوبی مدیرعامل این شرکت در سخنرانی افتتاحیه این نشست ، ضمن عرض خیر مقدم و تاکید بر ضرورت استمرار این گونه نشست ها و کاربردی بودن مباحث مطرح شده ، تعدادی از چالش های موجود را مطرح و اظهار امیدواری کرد نتایج حاصل از نشست به حل چالش های حوزه نظام فنی و اجرایی بیانجامد.

حاجیانی بوشهریان سرپرست دفتر راهبری و نظارت بر آب و فاضلاب شهری و روستایی معاونت آب و آبفا و رئیس نظام فنی و اجرایی آب و آبفای وزارت نیرو در ادامه این جلسه گفت: در سال گذشته کارگروهی متشکل از خبرگان دو بخش آب و آبفا با همکاری بخش خصوصی و دولتی تشکیل شد.

وی در پایان با بیان اینکه نظام فنی و اجرایی در 4 بخش تعریف شده است، افزود: نظام فنی و اجرایی شامل بخش های مدیریتی، قرادادی، مالی و قیمت و سرمایه گذاری است.

در ادامه این نشست دو روزه، مباحث مختلف مربوط به دستورالعمل های مرتبط با معاملات دولتی توسط مدیران و کارشناسان دفاتر قراردادهای بخش آب کشور مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

کد خبر: 3390
  تاریخ خبر : 1403/02/21
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/02/21
 روابط عمومی
 139