حضور مدیرعامل ، دستیار مدیرعامل و هیئت اندیشه ورز مردمی سازی شرکت آب منطقه ای یزد در نخستین گردهمایی شبکه مردمی سازی دولت در یزد

مدیرعامل، دستیار مدیرعامل و هیئت اندیشه ورز مردمی سازی شرکت آب منطقه ای یزد در نخستین گردهمایی شبکه مردمی سازی دولت در استان یزد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، در این گردهمایی که با حضور محمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل و الهام دهقان بنادکی دستیار مردمی سازی این شرکت برگزار شد، عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی گفت: یزد، از استان‌های پیشرو در امر مردمی سازی در دولت سیزدهم است که با همت و همدلی استاندار و مدیران و دستیاران مردمی توانسته جزء استان‌های برتر در این زمینه باشد.

وی  در نخستین گردهمایی شبکه مردمی سازی دولت در یزد افزود: تشکیل حلقه دستیاران مردمی‌ سازی در دولت سیزدهم گامی روبه جلو است و در حقیقت به‌رسمیت شناختن مردم در مراحل تشکیل نظام اسلامی است.

دستیار رئیس‌جمهور ادامه داد: باید نخبگان جذب شوند و البته راهکار جذب نخبگان وام‌دادن نیست و راهکار اساسی این است که نخبه احساس کند نظر و پیشنهاد وی در امور مختلف پیاده می‌شود.

عبودتیان در پایان خاطرنشان کرد: برای فعال‌سازی حضور مردم در دولت باید حلقه‌های میانی انسجام بیشتری پیدا کند، باید برای شنیدن حرف‌های مردم در دستگاه‌ها زمان اختصاص یابد  و سازوکاری برای نظارت عمومی مردم در سطوح مختلف تهیه شود.

شایان ذکر است در حال حاضر ۷۰ دستیار مردمی در ادارت و نهاد‌های استان یزد مشغول فعالیت هستند.

کد خبر: 3229
  تاریخ خبر : 1402/08/17
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/08/22
 روابط عمومی
 257