ارتباط شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با سمن ها در شش ماهه اول سالجاری

جلسات مشترک شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با سازمان های مردم نهاد زیست محیطی در شش ماهه نخست سالجاری با حضور مدیرعامل، معاون حفاظت و بهره برداری و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، از ابتدای سال تاکنون در راستای مردمی سازی و تعاملات بیشتر با سازمان های مردم نهاد و ایجاد بستر های لازم برای  آموزش همگانی چندین جلسه مشترک با نمایندگان این سازمان ها برگزار شد.

در جلسه ای که با موضوع تشکل آب بران برگزار شد  موضوعات احیای مدیریت مشارکتی در راستای مردمی سازی با تسهیلگری دولت، بررسی الزامات و اسناد بالادستی راه اندازی تشکل های آب بران، مرور سوابق اقدامات صورت گرفته در این خصوص و نمونه های موفق قبلی، تعریف اهداف و ماموریتهای مشترک بین دستگاههای مرتبط و لزوم انسجام سازمانی و محلی، اهمیت جلب اعتماد مردم در مسائل اجتماعی، ضرورت راه اندازی تشکلهای پایدار و بهره گیری از آن در بازارهای محلی آب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در راستای تشریح وضعیت منابع آبی و هم اندیشی برای حفاظت و صیانت از آب و مشارکت سمن ها در این زمینه، جلساتی با سازمان های مردم نهاد بانوان حامی محیط زیست، جمعیت محبان و همیاران محیط زیست و بنیاد صلح و سلامت مهریا برگزار شد.

کد خبر: 3212
  تاریخ خبر : 1402/07/29
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/07/30
 روابط عمومی
 137