به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منظقه ای یزد، در دیداری که مدیران حوزه هیئت مدیره ومدیرعامل و روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد انجام دادند محمد حسین باقری گفت: تولید محتوا و تبلیغات، آموزش شهروندی و نصب بنر می تواند از طریق مدیریت مصرف آب و فرهنگ سازی به پایداری آب شرب استان یزد در ماه های گرم سال کمک شود.
وی افزود: استان ها و شهرهای بزرگ کشور در راستای آگاهی مردم در مدیریت مصرف آب و اطلاع رسانی های مختلف در حوزه آب تبلیغات محیطی و تولید محتواهای بسیاری خوبی را انجام می دهند. که شهر یزد در این حوزه پیشگام بوده است.
در ادامه این دیدار مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: باید با روش های هنرمندانه، تولید محتواهای جذاب و خلاقانه ای در حوزه آب انجام شود تا مردم بیشتر قدر این نعمت را بدانند.
این مقام مسئول گفت: آموزش شهروندی، ساخت انیمیشن، نصب بنر، برپایی نمایشگاه های فرهنکی و هنری با کمک ارگان های مختلف و روش های دیگر خلاقانه در مدیریت مصرف آب توسط مردم بسیار تاثیر گذار است.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شعرداری یزد در پایان بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا همکاری های لازم را در حوزه آموزش شهروندی و تبلیغات جهت آگاهی ببیشتر مردم انجام دهد.