به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، این شرکت چهارشنبه اول شهریورماه از ساعت 9 الی 11 پاسخگوی مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت » سامانه سامد « بود. مردم از سراسر استان ضمن ارتباط مستقیم با مسئولان از طریق سامانه، درخواست ها ومشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را نیز دریافت نمودند.
لازم به ذکر است سامانه سامد به منظور تسهیل در برقراری ارتباط مردم با دولت راه اندازی شده که این فرصت را در اختیار مردم قرار می دهد تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مستقیم به مسئولان مورد نظر انتقال دهند.