با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده :

نشست هم اندیشی بانوان کارمند صنعت آب و برق استان یزد برگزار شد

نشست هم اندیشی بانوان کارمند صنعت آب و برق با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده و همچنین مشاورین امور بانوان شرکت های مدیریت منابع آب ایران، مهندسی آب و فاضلاب کشور ، توانیر و نیروگاه برق حرارتی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، سمیه خداپرست، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، در این نشست به برنامه عملیاتی امور بانوان صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت : امسال نیز مانند سال گذشته برنامه عملیاتی امور بانوان طی روزهای َآتی توسط بالاترین مقام وزارتخانه ابلاغ خواهد شد و توقع ما این است که با قوت و استحکام بیشتری برای محقق شدن برنامه ها و ماموریت های امور زنان و خانواده حرکت کنیم.

 وی در ادامه افزود : محور اول این برنامه شناسایی و ارزیابی بانوان است که هدف آن شناسایی رشد خانمها در مسیر بهینه و پیش بینی اقدامات لازم برای توانمندسازی و تجربه سازی برای بانوان است.

وی همچنین تصریح کرد: محور دوم برنامه مشارکت زنان صنعت است. قرار گرفتن در پست ها و استفاده از تجارب مدیریتی بانوان ، ارائه دستاوردهای پژوهشی و ... از موارد مورد نظر در این محور می باشد.

خداپرست همچنین به محور سوم برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: محور سوم برنامه مشارکت زنان جامعه در زمینه مدیریت مصرف آب و برق است که همه خانمها باید سهم خود را در این حوزه ایفا کنند.

شایان ذکر است در پایان جلسه ، در پنل گفتگو،  مسائل و مشکلات بانوان صنعت در زمینه های اجرای قانون جوانی جمعیت، تبدیل وضعیت بانوان، حمایت از ورزش بانوان ، انتصاب پست های مدیریتی توسط بانوان و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: 3090
  تاریخ خبر : 1402/02/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/02/17
 روابط عمومی
 194