مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

سقاییت در خشک ترین استان کشور افتخار بزرگ ماست

در نشست کارکنان دارای قرارداد کارگری شرکت آب منطقه ای یزد که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، محمد مهدی جوادیان زاده گفت: سقاییت در خشک ترین استان کشور افتخار بزرگ ماست.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، در این نشست جوادیان زاده با تبریک روز کار و کارگر و آرزوی موفقیت برای همکاران دارای قرارداد شرکتی اذعان داشت: شغل ما مقدس است . چرا که شغل ما سقایی است و این یک افتخار بزرگی است که ما دارای پاکترین و مقدس ترین شغل ها هستیم پس وظیفه داریم به بهترین شکل آن هم در خشک ترین استان کشور ایفای نقش کنیم. این یک افتخار و فرصتی است برای ما و باید قدر بدانیم و قطعا برکات آن هم به زندگی ما باز خواهد گشت.

وی همچنین افزود: در سازمان تک تک افراد نقش کلیدی خودشان را دارند. یعنی تک تک افراد با تلاش، فکر و فعالیتشان بخشی از کارکرد و ماموریت های سازمان را پیش  می برند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: اگر یک نفر دلسرد باشد و آنچنان که باید نقشش را ایفا نکند، یعنی سازمان در آن بخش لنگ میزند. شاید در سازمان های بزرگ نتوان به راحتی متوجه این امر شد، ولی اثراتش به کل سازمان می رسد. قطعا اگر یکی از چرخ دهنده ها در یک سیستم منسجم از جا در بیاید دیگر آن سیستم به درستی کار نخواهد کرد.

در پایان مراسم موضوعات مورد نظر همکاران با مدیران و معاونین در میان گذاشته شد و با اهدای شاخه گل از زحمات این عزیزان تقدیر شد.

کد خبر: 3089
  تاریخ خبر : 1402/02/13
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/02/13
 روابط عمومی
 206