فعالیت های فرهنگی در یزد نهادینه شده است

سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان این که می توان با مدیریت صحیح، اهداف فرهنگی را محقق نمود، گفت: فعالیت های فرهنگی در یزد نهادینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، " محمدمهدی جوادیان زاده" در جلسه شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد که با حضور اعضا برگزار گردید، با اشاره به کسب رتبه برتر شورای فرهنگی برای چهارمین سال متوالی در میان سایر استان ها،  اظهار کرد: هنر شورای فرهنگی این است که با توجه به شرایط موجود کشور، فرهنگ سازی را به نحو احسن انجام دهد.
وی با بیان این که دبیری شورای فرهنگی در یک مجموعه فنی امری دشوار است، افزود: اعضای شورای فرهنگی در مجموعه های فنی ابزار مشخصی در اختیار ندارند،  بنابراین تحقق اهداف فرهنگی در چنین مکان هایی مستلزم همت، تلاش و برنامه ریزی دقیق و موثر است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، گفت: کسب رتبه برتر شورای فرهنگی در میان سایر استان ها، برای چهارمین سال متوالی بیش از پیش درخور تقدیر و تشکر است.
وی با اشاره به این که هدایت صحیح فرهنگ سازمانی،  فرهنگ خانواده ها را نیز در مسیری درست قرار می دهد،تاکید کرد: فرهنگ سازی در ابتدا باید از اعضای شورای فرهنگی آغاز و سپس فراگیر شود.
در ادامه "حسین قرنفلی" سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در ارتباط تلفنی خود با مسئولین امور فرهنگی صنعت آب و برق یزد ضمن تبریک کسب رتبه برتر شورای فرهنگی استان یزد، اظهار کرد: کسب این رتبه برای چهارمین سال متوالی، نشان می دهد فعالیت های فرهنگی در یزد نهادینه شده است. 
وی با بیان این که می توان با همین امکانات موجود و با  مدیریت صحیح،  اهداف فرهنگی را محقق کرد، گفت: موفقیت شرکت های تابعه وزارت نیرو در عرصه های مختلف افتخاری برای وزارت است.
قرنفلی در پایان با تاکید بر لزوم بهره مندی مطلوب از فضاهای مجازی و جشن های مجازی، خاطرنشان کرد: در شرایط موجود،  فاصله گذاری ها باید حفظ شود و برنامه ها نیز در حداقل زمان ممکن برگزار گردد.
گفتنی است، در پایان نیز هر یک از اعضای شورا پیشنهادهای خود را مطرح کردند و تصمیمات لازم نیز اتخاذ گردید.

کد خبر: 2280
  تاریخ خبر : 1399/05/22
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/05/22
 روابط عمومی
 347