در شرکت آب منطقه ای یزد صورت گرفت:

راه اندازی شبکه اطلاع رسانی دیجیتال در شهرستان های ابرکوه، بافق، حوزه مرکزی و ستاد

مدیر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد از راه اندازی شبکه اطلاع رسانی دیجیتال در شهرستان های ابرکوه، بافق، حوزه مرکزی و ستاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، محمد حسن رحیمی نسب مدیر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی این شرکت گفت: به منظور ایجاد سامانه متمرکز و یکپارچه اطلاع رسانی به مراجعین و مشترکین این شرکت و ادارات منابع آب شهرستان ها، سامانه مدیریت محتوا و تولید در شهرستان های ابرکوه، بافق، حوزه مرکزی و ستاد راه اندازی شد.

وی افزود:  این سامانه دارای پنل اختصاصی جهت ستاد و هریک از ادارات منابع آب بوده و با استفاده از این پنل محتوای اختصاصی قابل نمایش برای هر یک از محل های مورد اشاره توسط روابط عمومی تولید و از طریق تابلو اعلانات دیجیتالی نصب شده در آن محل به نمایش در می آید.

رحیمی نسب ابراز کرد:  تابلوهای اعلانات دیجیتال شامل یک تلویزیون 55 اینچی و یک رایانه کوچک متصل شده به شبکه محلی می باشد که وظیفه ارتباط با سامانه مدیریت محتوا را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه کلیه عملیات روشن و خاموش شدن تابلو اعلانات دیجیتال به صورت برنامه ریزی شده و خودکار و بدون نیاز به اپراتور انسانی صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: به منظور نظارت بر عملکرد تابلوهای دیجیتال نرم افزارهای پایش آنلاین تابلوهای اعلانات دیجیتال نیز در دسترس متصدیان مربوطه قرار گرفته است.

مدیر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی با بیان اینکه این نزم افزار با توان نیرو های داخلی شرکت طراحی شده است، گفت: این نرم افزار می تواند وضعیت پخش آنلاین کلیه ی تابلوها را نمایش دهد.

کد خبر: 3303
  تاریخ خبر : 1402/11/23
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/11/25
 روابط عمومی
 174