برگزاري جشن ميلاد مهدي موعود (عج) در شركت

به مناسبت فرا رسيدن نيمه شعبان سالروز ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي (ع) مراسم جشني با حضور مديرعامل و همكاران شركت برگزار شد.

به مناسبت فرا رسيدن نيمه شعبان سالروز ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي (ع)  مراسم جشني با حضور مديرعامل و همكاران شركت برگزار شد.

در اين مراسم رضا راعي مدير عامل شركت، ضمن تبريك اعياد گذشته در ماه شعبان و فرارسيدن ميلاد با سعادت امام زمان (عج)، يادي از شهيدان جنگ تحميلي، شهداي استان و شهيد محراب آيت ا... صدوقي نمود راعي درآغاز سخن خود، اشاره اي به بحث انتظار به نقل از آيت ا... جوادي آملي كرد كه ايشان انتظار را از دوجنبه بررسي نمودند: يكي جنبه فرهنگي كه بايد به احياي خود و ديگران پرداخت و خود را از گناهان پاك كرد و نيز كمك به ديگران تا آنها نيز با اهل بيت آشنا شوند و معارف الهي را دريابند. جنبه ديگر از لحاظ نظامي است كه انسان خود را آماده دفاع از ولي خدا كند كه وظيفه شيعيان بهبود وضعيت موجود و فراهم كردن زمينه ظهور است.
رضا راعي افزود: آماده كردن خود و ديگران در بحث امر به معروف و نهي از منكر مي گنجد كه به اميد خدا امر به معروف را در شركت نهادينه مي كنيم و بعضي از مسائل ريز و خرد كه بعضي مواقع مشكل ساز مي شود را با گروهي كه اين مسئوليت را به عهده دارند حل و فصل مي كنيم تا وقت مديريت شركت و ديگر همكاران صرف مسائل حاشيه اي نشود.
مدير عامل شركت آب منطقه اي يزد در ادامه گفت: وزارت نيرو در سال 90، وزارتخانه برتر در امور ايثارگران شناخته شد و از همه ايثارگران زير مجموعه اين وزارتخانه نيز تشكر و قدرداني نمود.

راعي موضوع رفاه در شركت را تشريح كرد و گفت: اين موضوع به طور جدي در شركت آب منطقه اي يزد و با علاقه خاصي دنبال مي شود و به طور متوسط ماهي يك سفر را براي همكاران در نظر گرفتيم تا بتوان در پايان سال براي همه خانوده شركت آب منطقه اي يزد و بازنشسته هاي آن يك سفر را داشته باشيم.

وي دوركاري را نيز از بخشنامه هاي دولت كه بايد اجراشود عنوان نمود و ابراز خرسندي كرد: دوركاري، كار خوبي است و كار محور است، مكان محور نيست و سعي كنيد همه باهم آن را به سمت واقعيت ببريم .

مديرعامل شركت سال 89 و 90 را سال خوبي در كنار همكاران دانست و از خاطرات خوش خود با آنها ياد نمود و ابراز اميدواري كرد: تا با همكاري كاركنان شركت بتوانيم در جهت بالندگي و براي پيشبرد اهداف شركت، استان و نظام گام برداريم.
شايان ذكر است در پايان اين مراسم از ايثارگران هشت سال دفاع مقدس در شركت، قدرداني به عمل آمد و لوح يادبود و هدايايي به آنها تقديم شد.

کد خبر: 493
  تاریخ خبر : 1391/04/18
  آخرین به‌روزرسانی : 1391/04/18
 سرپرست روابط عمومي
 1069