کسب رتبه برتر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جشنواره شهید رجایی

شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در محور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، مهران فاطمی استاندار و مجید دهقانیزاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان با اهدای لوحی از جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد تقدیر کردند.

در بخشی از این لوح آمده است:

جشنواره شهید رجایی در راستای تحقق حکمرانی اسلامی - ایرانی و فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ بهبود عملکرد و در مسیر عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و عزم دولت برای دستیابی به همدلی و وفاق ملی در راستای توسعه همه جانبه است. اینک که به حول و قوه الهی، ارزیابی عملکرد سال 1402 دستگاه های اجرایی استان در چهارچوب نوزدهمین جشنواره شهید رجایی به نحو شایسته انجام شده است، بدینوسیله تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکارانتان در کسب عنوان برتر در محور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (دارای مصوبات عمومی) ارج نهاده و مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می نمایم.

امید است در سالی که با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است با استمرار تلاش و تکاپوی مضاعف، شاهد ارتقای کارآمدی بیشتر دستگاه های اجرایی و افزایش رضایت مردم و ایجاد آرامش و دمیدن روح امید برای آینده بهتر باشیم.

بهروزی و سلامتی جنابعالی را در پرتو آرمان های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای گرانقدر از خدای منان خواهانیم.

کد خبر: 3507
  تاریخ خبر : 1403/06/07
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/06/10
 روابط عمومی
 71