برگزاری مانور زلزله در دبیرستان دخترانه حکیم زاده

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد از برگزاری مانور زلزله در دبیرستان دخترانه حکیم زاده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، در این مانور که با حضور سید ضیا سجادی معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، تقوی کولیوند مدیر روابط عمومی و جمعی دیگر از کارکنان این شرکت برگزار شد، سجادی گفت: در این مانور دانش آموزان با مسائل ایمنی و اقدامات لازم جهت کاهش خسارات در هنگام وقوع زلزله آشنا شدند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مانور بالابردن سطح آگاهی دانش آموزان در هنگام وقوع زلزله است.

سجادی همچنین در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه حکیم زاده ضمن بیان بحرانهای طبیعی پیش آمده در سال های اخیر از جمله سیل ،زلزله، خشکسالی و بیماریهای واگیر ،در خصوص ضرورت مدیریت مصرف آب نیز گفت: در مدارس استان یزد طرح های ملی نجات آب و سواد آبی جهت آموزش همگانی مصرف آب در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: با برگزاری این دو طرح در مدارس استان، نحوه صحیح مدیریت مصرف آب به دانش آموزان و خانواده های آن ها آموزش داده می شود.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف آب در استان در بخش کشاورزی است، گفت:درراستای مدیریت مصرف آب در این بخش، کشاورزان  باید به کشت های کم آبخواه، طرح های گلخانه ای هیدروپونیک و آبیاری نوین روی آورند.

وی در پایان به بخش صنعت هم اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح های مختلف برای صنعت از جمله بازتخصیص و بازچرخانی پساب، آب کیفی بیشتری در اختیار شرب و بهداشت مردم قرار خواهد گرفت.

کولیوند نیز در ادامه با اشاره به نقش برجسته بانوان در مدیریت مصرف اظهار داشت: خانواده رکن اصلی جامعه است و بانوان قلب تپنده خانواده هستند.

وی در ادامه افزود: نقش فرهنگی، تربیتی و آموزشی بانوان در زمینه مدیریت مصرف در خانواده بسیار پررنگ و حائز اهمیت است.

شایان ذکر است در پایان مسابقه ای بین دانش آموزان برگزار شد و به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.

کد خبر: 3243
  تاریخ خبر : 1402/09/09
 روابط عمومی
 136