دبیرشورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران:

برنامه های فرهنگی باید نیاز های مجموعه را مرتفع کند

دبیر شورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: برنامه های فرهنگی در شرکت های آب منطقه ای باید طوری برنامه ریزی شوند که نیاز های آن مجموعه را مرتفع کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، سید اسماعیل حسینی دبیر شورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشست دبیران فرهنگی آب منطقه ای کشور که با حضور محمد راسترو معاون برنامه ریزی این شرکت و به میزبانی یزد برگزار شد، گفت: فعالیت های فرهنگی سلیقه ای است و باید طوری برای آن ها برنامه ریزی شود که نیازهای مجموعه را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی متفاوت هستند، افزود: فعالیت های تبلیغاتی شاخه ای از فعالیت های فرهنگی هستند.

حسینی به حضور بیشتر سایر واحدهای مرتبط در اجرای برنامه های فرهنگی در شرکت ها تاکید و ابراز کرد: برنامه ها و فعالیت های فرهنگی باید روی اصول و نیاز جامعه‌ی هدف برنامه ریزی شود که نشانه‌ی داشتن شناسنامه فرهنگی هر شرکت است.

همچنین در  این جلسه اعضاء نقطه نظرات خود را مطرح کردند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

شایان ذکر است در پایان این نشست از زحمات سمیرا فاخرزاد دبیر سابق شورای فرهنگی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با اهدای لوحی تقدیر شد.

کد خبر: 3825
  تاریخ خبر : 1404/02/13
 33