تفکر، تدین و تعقل سه اصل اساسی در رفع مشکلات مردم

امام جمعه شهر یزد در نشست مدیرعامل، اعضا هیئت مدیره و معاونین و مدیران مستقل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد تفکر، تدین و تعقل در کار ها را گره گشای مشکلات مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، همزمان با هفته دولت مدیرعامل, اعضا هیئت مدیره، معاونین و مدیران مستقل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد دیدار کردند، آیت الله ناصری در این دیدار گفت: دستگاه های دولتی و ادارات باید در کارها اندیشه و تفکر کنند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

وی افزود: در مدارس و سیستم آموزشی دانش آموزان درس را حفظ می کنند و نمره میگیرند و مدیران بخشنامه ای عمل می کنند و باید به تفکر و اندیشه در مدارس بیشتر توجه شود.

امام جمعه شهر یزد با تاکید بر مدیریت مصرف آب ابراز کرد: پیشنهاد می کنم در شرکت آب منطقه ای مانند همه دنیا تشکیلاتی داشته باشید تا با اندیشه و فکر برای مشکلات راه حل ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تفکر و تعقل باید در جامعه نهادینه شود، افزود: کشور عربستان با وجود بارندگی های بسیار کم و خشکسالی صادر کننده گندم به کشور های مختلف است که این نشان دهنده مدیریت و تفکر در کارشان است.

آیت الله ناصری گفت: دستگاه های متولی برای جلوگیری از خاموشی چاه های کشاورزی به

دلیل کمبودبرق، برق چاه ها را با استفاده از نیروی خورشیدی تامین کنند.

امام جمعه شهر در پایان سخنان خود بیان کرد: شرکت سهامی آب منطقه ای یزد نحوه صحیح استفاده از آب و منابع آبی را به مردم و کشاورزان با روش های خلاقانه و نوین آموزش دهد.

محمد مهدی جوادیان زاده در ادامه این دیدار ضمن ارائه عملکرد شرکت در سال های گذشته گفت: با توجه کمبود بارندگی و کاهش منابع آبی در استان اقدامات حفاظتی مختلف از سوی شرکت برای مدیریت مصرف آب در حال انجام است.

وی  افزود: در راستای اقدامات حفاظتی و مردم سازی  هرماه نشستی با کشاورزان شهرستان های مختلف استان برگزار می کنیم و حرف آن ها را می شنویم و مشکلات قابل حل را تسهیل گری می کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه وزارت نیرو بر موضوع بازتخصیص تاکید ویژه دارد، ابراز کرد: با اجرای خط سبز آبرسان پساب به صنایع آب کیفی آن ها از مدار خارج و در اختیار مردم برای شرب و بهداشت قرار می گیرد.

کد خبر: 3186
  تاریخ خبر : 1402/06/09
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/06/12
 روابط عمومی
 251