معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد تاکید کرد:

لزوم تمدید پروانه بهره برداری چاههای کشاورزی

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد گفت:جهت جلوگیری از افزایش تعرفه برق چاههای کشاورزی، لازم است کشاورزان نسبت به تمدید پروانه بهره برداری چاههای کشاورزی اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد"جواد منصوری"با تاکید بر این موضوع به کشاورزان، اظهار داشت:با توجه به مصوبه هیئت وزیران که مقرر شده بود تعرفه برق مصارف چاههای کشاورزی در سال 1401 در مواردی که مازاد مصرف برق نسبت به قدرت خریداری شده دارند مطابق نرخ تولید محاسبه شود و افزایش قبض برق چاههای کشاورزی و لزوم اطلاع رسانی اجرای مصوبه هیئت وزیران از ابتدای سال 1402 خواهد بود.

وی افزود: تا پایان سال 1401 به مشترکان، فرصت داده می شود تا نسبت به تعدیل قدرت مجاز برق در پروانه بهره برداری چاه آب خود یا با ایجاد زیرساخت مناسب برای صرفه جویی در مصرف برق اقدام نمایند که در این مدت زمان اعلام شده نرخ مازاد مصرف برق نسبت به قدرت خریداری شده مطابق تعرفه قبلی محاسبه می شود بنابراین از تاریخ 01/01/1402 چاههای که دارای اضافه دیماند مصرف باشند یا پروانه بهره برداری معتبر نداشته باشند با افزایش تعرفه برق روبرو خواهند شد.

منصوری از نماینده چاههای کشاورزی خواست تا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به درخواست تمدید پروانه بهره برداری اقدام نمایند تا با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر: 3034
  تاریخ خبر : 1401/11/25
  آخرین به‌روزرسانی : 1401/12/01
 روابط عمومی
 510