ساز و کارها بخش جدید پویش الف-ب-ایران

مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با بیان این که ساز و کارها بخش جدید پویش هر هفته الف،ب،ایران در سال ۹۹ است، گفت: ضروری است پویش وزارت نیرو در سال جاری با اطلاع رسانی بهتر انجام شود.

«صدیقه ببران» در جلسه مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیروبا شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید اظهار کرد: با توجه به ادامه پویش «هر هفته الف- ب - ایران» در سال جاری، ضرورت دارد وزارت نیرو خدمات خود را منسجم تر و در قالب دو رویکرد جدید اجرا کند.
وی با بیان این که امسال پویش صرفا به بخش ساخت و سازها نمی پردازد، افزود: این پویش بخش دومی تحت عنوان ساز و کارها دارد.
ببران در خصوص بخش دوم پویش هر هفته الف- ب- ایران گفت: ساز و کارها یعنی اتفاقاتی که قرار است به شکل فرآیندی در جهت بهبود روندها اتفاق افتد یا منجر به اصلاح ساختارهای داخل سازمانی در بخش های مختلف بویژه در مدیریت مصرف شود.
وی با اشاره بر این که باید پویش وزارت نیرو در سال جاری با اتلاف وقت کمتر و اطلاع رسانی بهتر اجرا شود، تصریح کرد: لازم است بخش روابط عمومی و فناوری، رابطه تنگاتنگی باهم داشته باشند تا در افتتاح طرح ها با کمترین مشکل مواجه باشیم.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو گفت: باید همه مردم در جریان پروژه ها قرار گیرند و از اثرات آن مطلع شوند.
در ادامه «عبدالله اسکویی» مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز اظهار کرد: در خصوص پویش وزارت نیرو، برنامه های روابط عمومی در بخش اب، با برنامه های پویش در بخش ساز و کارها منطبق شده است و ما روی بخش ساز و کارها حرکت کردیم.
وی افزود: آن چیزی که طی سال های گذشته پایه اصلی برنامه های بخش آب را تشکیل می داد، برنامه اطلاع رسانی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی بود که در این بخش هم سعی شده در برنامه ها بازنگری جدی صورت گیرد.
 وی بیان کرد: در مورد پویش، عنوان ارتقای جایگاه علوم ارتباطات اجتماعی در بخش آب مدنظر قرار گرفته که در بردارنده اهداف کیفی، کمی و بخش راهکارها در این پویش است.
اسکویی با اشاره به این که اهداف کیفی، افزایش سرمایه اجتماعی در بخش آب و ارتقاء روحیه مشارکت جویی در میان بهره برداران است، خاطرنشان کرد: برای بخش کمی نیز سه مخاطب اصلی تعریف شده که برای هر کدام آموزش های لازم را خواهیم داد.

کد خبر: 2117
  تاریخ خبر : 1399/02/05
 روابط عمومی
 261