نشست شورای هماهنگی مدیران عامل و رابطین گزینش وزارت نیرو در استان یزد با مقام عالی وزارت نیرو برگزار گردید.

به منظور گرامیداشت پانزدهم دی ماه، سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) در خصوص تشکیل گزینش و جهت حفظ ارزش های اسلامی و بیعت مجدد با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، نشست شورای هماهنگی مدیران عامل و رابطین گزینش وزارت نیرو در استان یزد با مقام عالی وزارت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، وزیر نیرو در این نشست ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شماری از هموطنان، به اهمیت گزینش و آموزش در این حوزه پرداخت و گفت: شرکت های صنعت آب و برق کشور باید با حساسیت بالایی به گزینش افراد بپردازند تا شاهد حضورافراد متخصص در این صنعت باشیم.

وی افزود: اکنون که به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل گزینش ، در این نشست شرکت کردیم، تاکید می کنم همه افراد به اهمیت کار خود واقف باشند.

اردکانیان با بیان این که منابع انسانی در افزایش میزان کیفیت خدمت به مردم بسیار موثراست، تصریح کرد: همه افراد به طور مستقیم و غیر مستقیم روی کیفیت خدمت رسانی اثر می گذارند بنابراین لازم است همه بایدها و نبایدهایی را که موجب بهره مندی بهتر از سرمایه ها می شود را رعایت کنیم.

وزیر نیرو در پایان سخنان خود گفت: در گزینش افراد، مهمترین گزینه ها سوابق، دانش و تحصیلات است که توجه به آن، سبب توسعه سلامت اداری می شود.

کد خبر: 2031
  تاریخ خبر : 1398/10/18
 روابط عمومی
 377