شورای اداری شرکت آب منطقه ای یزد برگزار گردید

جلسه شورای اداری شرکت آب منطقه ای یزد به منظور بررسی دستاوردهای شرکت در یکسال اخیر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، جلسه شورای اداری روز چهارشنبه یازدهم دی ماه 98 با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، معاونین و مدیران واحدها در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

«محمدمهدی جوادیان زاده» در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری شورای اداری در شرکت، اظهار کرد: در حال حاضر چهار جلسه شورای اداری در فصول مختلف برگزار می گردد تا با همفکری مدیران و دیگر اعضا، مشکلات شرکت مشخص شود و اهداف موثری در دستور کار قرار گیرد.

 وی بر اهمیت برگزاری جلسات شورای اداری اشاره کرد و گفت: این جلسه به منظور بررسی دستاوردهای شرکت در سال گذشته و رفع مشکلات موجود برگزار گردیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، افزود: طی یکسال گذشته شرکت آب منطقه ای یزد حرکت بالنده ای داشته است که لازم می باشد برای کسب جایگاه نخست در میان سایر شرکت ها و در تمامی عرصه ها، این روند ادامه یابد.

وی ادامه داد: همه افراد شرکت در کسب این رتبه ها نقش داشتند، بنابراین باید همه بخش ها بایکدیگر همکاری کنند تا امتیازات بالاتری را بدست آوریم.

گفتنی است، در پایان این جلسه از معاونین و مدیرانی که در کسب امتیاز و رتبه برتر شرکت در ارزیابی های مختلف نقش داشتند با اهداء لوح، تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 2022
  تاریخ خبر : 1398/10/11
 روابط عمومی
 487