اهداي جوايز دانش آموزان برگزيده در مسابقه پيامك "چگونه با سيل مقابله كنيم"

مهندس شيري معاون مديركل مديريت بحران استانداري يزد، مديرعامل شركت ، كارشناس مديريت بحران استانداري و سرپرست اداره روابط عمومي با حضور در مدرسه راهنمائي دخترانه باستان آزاد شهر جوايز دانش آموزان برگزيده در مسابقه پيامك "چگونه با سيل مقابله كنيم "را اهدا نمودند.

 مهندس شيري معاون مديركل مديريت  بحران استانداري يزد، مديرعامل شركت ، كارشناس مديريت بحران استانداري و سرپرست اداره روابط عمومي با حضور در مدرسه راهنمائي دخترانه باستان آزاد شهر جوايز دانش آموزان برگزيده در مسابقه پيامك "چگونه با سيل مقابله كنيم "را اهدا نمودند.

مهندس شيري معاون مديركل مديريت بحران استانداري يزد طي  سخناني از اهميت حفاظت از حريم رودخانه و مسيلها و نقش دانش آموزان در چگونگي  مقابله با اين پديده را بيان نمود.

 وي در بخش ديگري از سخنان خود مديريت بحران را بصورت چرخه اي خواند و وظائف آن را در قبال حوادث طبيعي بيان نمود. ايشان اظهار داشت حدود 15 سال استان يزد با پديده خشكسالي مواجه بوده و اميدواريم با استمرار بارندگيها سيل داشته باشيم اما با مديريت و برنامه ريزي مناسب آب ها را هدايت ،ذخيره و ضرري هم متوجه مردم نشود.

معاون مديركل بحران استانداري يزد از شركت سهامي آب منطقه اي يزد بخاطرتلاش در  تأمين آب مردم استان  و برگزاري  مستمركارگروه سيل و مخاطرات دريائي قدرداني كرد.

شايان ذكراست اين  مسابقه پيامكي در سطح استان و در  مقطع راهنمائي برگزار شد، از  400 پيامك رسيده 70 پيامك صحيح بود كه از بين پيامكهاي صحيح به قيد قرعه به 30 نفر جوايزي به دانش آموز از مدارس مختلف اهداشد.

کد خبر: 453
  تاریخ خبر : 1391/01/27
  آخرین به‌روزرسانی : 1391/01/28
 سرپرست روابط عمومي
 1354