به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب:

برگزاری نشست مشترک مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای و مدیرکل محیط زیست استان یزد با اصحاب رسانه

نشست خبری مشترک مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد در واپسین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، نشست جواد محجوبی  مدیرعامل این شرکت و حسن اکبری مدیرکل حفاظت و محیط زیست استان یزد با اصحاب رسانه و خبرنگاران در آخرین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب و با هدف تبیین چالش های محیط زیستی حوزه آب استان، در محل سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد.

کد خبر: 4243
  تاریخ خبر : 1405/04/01
 4