به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب:

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، نشست جواد محجوبی مدیرعامل این شرکت و حسن اکبری مدیرکل حفاظت و محیط زیست استان یزد با اصحاب رسانه و خبرنگاران در آخرین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب و با هدف تبیین چالش های محیط زیستی حوزه آب استان، در محل سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد.