به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقهای یزد، محمد حسن رحیمی نسب مدیر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی این شرکت در بیست و ششمین جلسه کمیته دولت الکترونیک و هوشمند سازی گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی سه سامانه نوظهور درخواست لوازم اداری، فرم خوداظهاری کارکنان و فرم مجوز رفع عیب چاه در این شرکت راه اندازی می شود.
وی به تشریح سامانه درخواست لوازم اداری پرداخت و افزود: از مزایای راه اندازی این سامانه مکانیزه کردن فرآیند درخواست و توزیع اقلام اداری، کاهش بار کاری و تسریع در خدمات رسانی داخلی می باشد.
رحیمی نسب همچنین به سامانه فرم خود اظهاری کارکنان اشاره و بیان کرد: این سامانه با هدف ایجاد بستری امن و یکپارچه برای جمع آوری اطلاعات و گزارش های درون سازمانی به صورت الکترونیکی راه اندازی می شود.
مدیر تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت آب منطقهای یزد خاطر نشان کرد: سامانه فرم مجوز رفع عیب چاه برای ساده سازی و تسریع صدور مجوزهای فنی مرتبط، حذف فرآیندهای کاغذی و ارائه خدماتی سریع و شفاف به متقاضیان در آینده در دسترس قرار می گیرد.
وی به راه اندازی موفق دو سامانه حیاتی شارژ کارتهای تأمین آب و خسارت آبخوان در ماه های گذشته اشاره کرد و گفت: اعضای حاضر در جلسه با تحلیل گزارش های عملکردی، پیشنهادهای کاربردی و سازنده ای جهت بهینه سازی و ارتقای کارایی این سامانه ها ارائه نمودند تا گام بلندی در جهت افزایش رضایتمندی ذینفعان و شفافیت فرآیندها برداشته شود.
رحیمی نسب تصریح کرد: همچنین پس از ارائه گزارش عملکرد و بررسی قابلیت های هر یک از سامانه های جدید، کمیته با اتخاذ دیدگاهی آینده نگر، مصوبات مهم و راهبردی را به ثبت رساند.
وی در پایان گفت: این مصوبات، چشم انداز روشنی را برای توسعه، پشتیبانی و بهره برداری حداکثری از ظرفیت های ایجاد شده ترسیم می کند و گامی اساسی در راستای تحقق دولت دیجیتال و هوشمندسازی جامع فرآیندهای اداری محسوب می شود.