به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقهای یزد، Ù…ØÙ…د ØØ³Ù† رØÛŒÙ…ÛŒ نسب مدیر تØÙˆÙ„ اداری، Ùناوری اطلاعات Ùˆ امنیت ÙØ¶Ø§ÛŒ مجازی این شرکت در بیست Ùˆ ششمین جلسه کمیته دولت الکترونیک Ùˆ هوشمند سازی Ú¯ÙØª: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی سه سامانه نوظهور درخواست لوازم اداری، ÙØ±Ù… خوداظهاری کارکنان Ùˆ ÙØ±Ù… مجوز Ø±ÙØ¹ عیب چاه در این شرکت راه اندازی Ù…ÛŒ شود.
ÙˆÛŒ به ØªØ´Ø±ÛŒØ Ø³Ø§Ù…Ø§Ù†Ù‡ درخواست لوازم اداری پرداخت Ùˆ Ø§ÙØ²ÙˆØ¯: از مزایای راه اندازی این سامانه مکانیزه کردن ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ درخواست Ùˆ توزیع اقلام اداری، کاهش بار کاری Ùˆ تسریع در خدمات رسانی داخلی Ù…ÛŒ باشد.
رØÛŒÙ…ÛŒ نسب همچنین به سامانه ÙØ±Ù… خود اظهاری کارکنان اشاره Ùˆ بیان کرد: این سامانه با هد٠ایجاد بستری امن Ùˆ یکپارچه برای جمع آوری اطلاعات Ùˆ گزارش های درون سازمانی به صورت الکترونیکی راه اندازی Ù…ÛŒ شود.
مدیر تØÙˆÙ„ اداری، Ùناوری اطلاعات Ùˆ امنیت ÙØ¶Ø§ÛŒ مجازی شرکت آب منطقهای یزد خاطر نشان کرد: سامانه ÙØ±Ù… مجوز Ø±ÙØ¹ عیب چاه برای ساده سازی Ùˆ تسریع صدور مجوزهای ÙÙ†ÛŒ مرتبط، ØØ°Ù ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯Ù‡Ø§ÛŒ کاغذی Ùˆ ارائه خدماتی سریع Ùˆ Ø´ÙØ§Ù به متقاضیان در آینده در دسترس قرار Ù…ÛŒ گیرد.
ÙˆÛŒ به راه اندازی موÙÙ‚ دو سامانه ØÛŒØ§ØªÛŒ شارژ کارتهای تأمین آب Ùˆ خسارت آبخوان در ماه های گذشته اشاره کرد Ùˆ Ú¯ÙØª: اعضای ØØ§Ø¶Ø± در جلسه با تØÙ„یل گزارش های عملکردی، پیشنهادهای کاربردی Ùˆ سازنده ای جهت بهینه سازی Ùˆ ارتقای کارایی این سامانه ها ارائه نمودند تا گام بلندی در جهت Ø§ÙØ²Ø§ÛŒØ´ رضایتمندی Ø°ÛŒÙ†ÙØ¹Ø§Ù† Ùˆ Ø´ÙØ§Ùیت ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯Ù‡Ø§ برداشته شود.
رØÛŒÙ…ÛŒ نسب ØªØµØ±ÛŒØ Ú©Ø±Ø¯: همچنین پس از ارائه گزارش عملکرد Ùˆ بررسی قابلیت های هر یک از سامانه های جدید، کمیته با اتخاذ دیدگاهی آینده نگر، مصوبات مهم Ùˆ راهبردی را به ثبت رساند.
ÙˆÛŒ در پایان Ú¯ÙØª: این مصوبات، چشم انداز روشنی را برای توسعه، پشتیبانی Ùˆ بهره برداری ØØ¯Ø§Ú©Ø«Ø±ÛŒ از ظرÙیت های ایجاد شده ترسیم Ù…ÛŒ کند Ùˆ گامی اساسی در راستای تØÙ‚Ù‚ دولت دیجیتال Ùˆ هوشمندسازی جامع ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯Ù‡Ø§ÛŒ اداری Ù…ØØ³ÙˆØ¨ Ù…ÛŒ شود.