به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، جواد محجوبی دبیر رویداد ملی سپاس آب و مدیرعامل این شرکت با اشاره به نقش اثرگذار رسانهها در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، اظهار داشت: رسانههایی که در بازه برگزاری رویداد «سپاس آب» بیشترین همکاری را در انتشار اخبار، اطلاعرسانی فراخوانها و تبیین اهداف این حرکت ملی داشته باشند، در مراسم اختتامیه به عنوان رسانههای برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی گفت: در شرایطی که بحران کمآبی به یکی از مهمترین چالشهای کشور تبدیل شده، آگاهیبخشی و فرهنگسازی عمومی با بهرهگیری از ظرفیت رسانهها نقشی کلیدی در مدیریت مصرف ایفا میکند.
دبیر رویداد ملی «سپاس آب» افزود: این رویداد با شعار «نوآوری امروز، آیندهای پایدار برای فردا» در پی شناسایی، معرفی و حمایت از راهکارهای نوآورانه در مدیریت مصرف آب در بخشهای خانگی، صنعتی، کشاورزی و شهری است و رسانهها میتوانند در معرفی این ایدهها به جامعه نقشآفرینی مؤثری داشته باشند.
محجوبی تصریح کرد: هدف از تجلیل رسانههای برتر، قدردانی از نقشآفرینی آنها در توسعه گفتمان مدیریت منابع آبی و نیز ترغیب آنها به استمرار این رویکرد در آینده است.
وی ادامه داد: امید است با همراهی رسانهها، پیام «سپاس آب» به گوش تمام ایرانیان برسد و هر فردی به سهم خود در حفاظت از منابع آبی کشور سهیم باشد.
گفتنی است مهلت ارسال آثار به این رویداد تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۴ تعیین شده و علاقهمندان میتوانند از طریق پایگاه اینترنتی www.sepaseab.ir نسبت به تکمیل فرم معرفی طرح و ارسال مدارک اقدام نمایند.