به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، در این نشست که با حضور مسئولان و متصدیان دفاتر پیشخوان برگزار گردید، آخرین تغییرات و ارتقاء خدمات الکترونیکی تشریح شد.
در ابتدای جلسه محمد راسترو معاون برنامه ریزی این شرکت با تاکید بر اهمیت تسهیلگری در ارائه خدمات به شهروندان و ضرورت بهروزرسانی دانش و مهارت کارکنان دفاتر پیشخوان گفت: «دفاتر پیشخوان بهعنوان پل ارتباطی دولت و مردم، نقش تعیینکنندهای در ارتقاء رضایتمندی جامعه دارند و باید همواره آماده ارائه خدمات سریع و دقیق باشند.»
سپس، محمدحسن رحیمی نسب مدیر محترم تحول اداری فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت آب منطقه ای به بیان چالش ها و اهمیت ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع پرداخت.
در ادامه این نشست جهت ارتقاء سطح دانش اعضای حاضر، اصطلاحات و مفاهیم آبی توسط بهروز دهقان مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در امور پژوهش و فناوری تشریح و سپس نحوه کار با سامانه ساماب به صورت دقیق آموزش داده شد.
در بخش پایانی نشست که به تعامل دوسویه اختصاص داشت؛ ضمن اینکه اعضای حاضر پیشنهادات و انتقادات خود را در قالب میزگرد مطرح نمودند، از مسئولان و متصدیان میزخدمت با اهدای لوحی تقدیر گردید.
شایان ذکر است این نشست آموزشی علاوه بر ارتقاء سطح دانش فنی نمایندگان دفاتر پیشخوان، نویدبخش همکاری مستمر و مؤثر در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در حوزه خدمات منابع آب بود.