دفاتر پیشخوان دولت ارائه دهنده خدمات آب آموزش داده شدند

نشست هم‌اندیشی و آموزشی ویژه دفاتر پیشخوان دولت ارائه دهنده خدمات آب منطقه ای یزد، در محل سالن کوثر این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، در این  نشست که با حضور مسئولان و متصدیان دفاتر پیشخوان برگزار گردید، آخرین تغییرات و ارتقاء خدمات الکترونیکی تشریح شد.

در ابتدای جلسه محمد راسترو معاون برنامه ریزی این شرکت با تاکید بر اهمیت تسهیل‌گری در ارائه خدمات به شهروندان و ضرورت به‌روزرسانی دانش و مهارت کارکنان دفاتر پیشخوان گفت: «دفاتر پیشخوان به‌عنوان پل ارتباطی دولت و مردم، نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقاء رضایت‌مندی جامعه دارند و باید همواره آماده ارائه خدمات سریع و دقیق باشند.»

سپس، محمدحسن رحیمی نسب مدیر محترم تحول اداری فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت آب منطقه ای به بیان چالش ها و اهمیت ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع پرداخت.

در ادامه این نشست جهت ارتقاء سطح دانش اعضای حاضر، اصطلاحات و مفاهیم آبی توسط بهروز دهقان مشاور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در امور پژوهش و فناوری تشریح  و سپس نحوه کار با سامانه ساماب به صورت دقیق آموزش داده شد.

در بخش پایانی نشست که به تعامل دوسویه اختصاص داشت؛ ضمن اینکه  اعضای حاضر پیشنهادات و انتقادات خود را در قالب میزگرد مطرح نمودند، از مسئولان و متصدیان میزخدمت با اهدای لوحی تقدیر گردید.

شایان ذکر است  این نشست آموزشی علاوه بر ارتقاء سطح دانش فنی نمایندگان دفاتر پیشخوان، نویدبخش همکاری مستمر و مؤثر در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در حوزه خدمات منابع آب بود.

کد خبر: 3845
  تاریخ خبر : 1404/02/30
 51