در شهرستان های تفت و مهریز رقم خورد:

ثبت و بررسی 165 مورد شکایت و صدور 195 فقره مجوز در سامانه ساماب

رئیس ادارات منابع آب شهرستان های تفت و مهریز تفت و مهریز از ثبت و بررسی 165 مورد شکایت و صدور 195 مورد مجوز در سامانه ساماب در شش ماهه نخست سالجاری در این دو شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد،محمد رضا جوکار رئیس ادارات منابع آب شهرستانهای تفت و مهریز با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه نخست سالجاری تعداد 165 مورد شکایت و 195 مورد مجوز در سامانه 31077 و سامانه ساماب به ثبت رسیده است.

وی افزود: میزان آگاهی و دانش مردم در خصوص حفظ و حراست از آب، منابع آبی و سفره های آب زیر زمینی روز به روز در حال افزایش است.

جوکار ابراز کرد:  مردم خود را در برابر حفظ و حراست از منابع آب مسئول می دانند و تعداد شکایات ثبت شده در سامانه 31077 شرکت خود موید آن است.  این شکایات با موضوعات چاه غیرمجاز، حفاری غیر مجاز، رودخانه، معدن و مسائل زیست محیطی است.

رئیس ادارات منابع آب شهرستان های تفت و مهریز گفت: این اداره در راستای اجرای قانون، حفظ و حراست از منابع آب، با تلاش و کوشش مضاعف گروه های گشت و بازرسی، کارشناسان حفاظت و بهره برداری، حقوقی و بازرسی در برابر هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

جوکار خاطر نشان کرد: این اداره تلاش خود را جهت بررسی درخواست های قانونی متقاضیان را در حداقل زمان ممکن خواهد نمود و مجوز های مربوطه را صادر می نماید.

  شایان ذکر است همشهریان می توانند جهت همکاری در حفاظت از منابع آب با شماره 31077 تماس بگیرند.

کد خبر: 3559
  تاریخ خبر : 1403/07/15
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/07/15
 روابط عمومی
 30