ظرفیت مناسب شرکت های مشاور بومی در حوزه آب

جلسه هم اندیشی مدیرعامل و معاون و مدیران طرح و توسعه شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های مهندسان مشاور استان یزد به همراه مشاورانی دارای گرید آب، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد جواد محجوبی مدیرعامل  شرکت آب منطقه ای یزد گفت: اعتقاد راسخ داریم اگر شرکت‌های مهندسان مشاور در برخی از استان‌ها قوی و بزرگ می باشند بدلیل توجه همه جانبه کارفرمایان و ادارات و سازمان های دولتی استان می باشد.

وی افزود: ما متعهد هستیم که متناسب با ظرفیت و توان مشاوران بومی به هر ۸ مشاور گریددار رشته آب پروژه مطالعاتی و نظارتی بدهیم، و در زمینه توزیع متناسب پروژه های مطالعاتی توجه لازم را داشته باشیم.

محجوبی ابراز کرد: با برگزاری تور فنی مشاوران برای بازدید میدانی و بررسی طرح های پروژه های حوزه آب در استان و سایر استان‌ها موافقیم و استقبال می کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد افزود: این شرکت با فعالیت در اکوسیستم نوآوری استان ،آمادگی دارد از ایده های نوآورانه و استارتاپ های حوزه آب استقبال نماید.

محجوبی در پایان گفت: انتظار داریم در طرح ها و مطالعات، مشاوران بومی و بخصوص رعایت برنامه زمانبندی در قراردادها را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

کد خبر: 3443
  تاریخ خبر : 1403/04/12
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/04/12
 روابط عمومی
 116