مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد:

زمینه سازی های لازم جهت مواجهه با سیل انجام شد

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد از انجام اقدامات لازم در راستای فعالیت های حین بحران سیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با اعلام این خبر گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر خطر وجود سیلاب در استان بلافاصله جلسه ستاد مدیریت بحران این شرکت تشکیل شد و این شرکت در آماده باش کامل قرار گرفت.
وی افزود:باتوجه به هشدار سطح قرمز ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو مرخصی و ماموریت مدیران و کارشناسان به خارج از استان لغو و آماده باش لازم تا پایان سامانه بارشی و حضور تمامی روسا غیرستادی در محل کار و شهرستان ها تا پایان هشدار الزامی شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد اطلاع رسانی و مکاتبه لازم با پیمانکاران دارای کارگاه های فعال در مسیل ها و رودخانه ها انجام شود تا ماشین آلات و تجهیزات خود را از مناطق پر خطر خارج کنند. محجوبی ابراز کرد: از دیگر مصوبات این جلسه این بود که گروه های گشت و بازرسی این شرکت به صورت فعال در مناطق مستعد و پیش بینی شده حضور داشته باشند و وضعیت را به صورت مستمر رصد و گزارش های لازم را اعلام نمایند. محجوبی گفت: همچنین باتوجه به شرایط بند مروست و احتمال ورود حجم بالای سیلاب به این بند با پیمانکاران جهت استقرار ماشین آلات مورد نیاز در این بند هماهنگی های لازم انجام شود تا در موقع نیاز وارد عمل شوند.
وی در پایان گفت: از تمامی همشهریان تقاضا می شود تا به هشدارها توجه و همکاری های لازم با دستگاه های مربوطه را انجام دهند تا شاهد هیچ گونه خسارتی در این زمینه نباشیم.

کد خبر: 3346
  تاریخ خبر : 1403/01/29
  آخرین به‌روزرسانی : 1403/01/29
 روابط عمومی
 44