فراخوان دومین جشنواره استانی شعر مهرآب

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد از آغاز فراخوان دومین جشنواره شعر استانی مهرآب به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، تقوی کولیوند مدیر روابط عمومی این شرکت با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره شعر استانی مهرآب به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب از شنبه ۱۴بهمن آغاز می شود و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در راستای سلسله رویداد های سپاس آب برگزار می شود، افزود: این جشنواره در سه بخش شعر کلاسیک، شعر نو و بخش ویژه شامل قالب رباعی و دوبیتی برگزار می شود.

کولیوند با بیان اینکه موضوعات این جشنواره شامل ۱۱ عنوان است، ابراز کرد: موضوعات این جشنواره آب و قداست و معنویت، آب و ارزش های دینی و اسلامی، آب و تاریخ ایران و اسلام، آب و زندگی اجتماعی، آب و سقایان، آب و ایثار، آب و فرهنگ عامه، آب و زیبایی و طراوت، آب و اصلاح الگوی مصرف، آب و زندگی شهری و روستایی و سایر موضوعات مرتبط با آب است.

وی همچنین گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره شعر استانی مهرآب ۲۵ بهمن ماه است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در ادامه اظهار داشت:این جشنواره با همکاری شرکت آب منطقه ای، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و خانه شعر و ادب شهرداری یزد برگزار می گردد و مجری آن موسسه فرهنگی هنری اوج سیمرغ هنر می باشد.

کولیوند در پایان افزود: آثار برتر این جشنواره در مراسم شب شعر مهرآب که در نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد خبر: 3296
  تاریخ خبر : 1402/11/14
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/11/14
 روابط عمومی
 128