برگزاری آیین اختتامیه طرح داناب و سواد آبی سال تحصیلی 1401-1400 و افتتاحیه سال تحصیلی 1402-1401

آیین اختتامیه پنجمین دوره طرح داناب(نجات آب) و اولین دوره سواد آبی سال تحصیلی1401-1400 و افتتاحیه این طرح ها درسال تحصیلی 1402-1401 با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد، مدیر جهاد دانشگاهی استان و تعدادی از دانش آموزان و مربیان مدارس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، مدیرعامل این شرکت در این مراسم با قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری طرح داناب برای اجرای مستمر این طرح گفت: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه جامعه هدف این طرح هستند که در قالب آن با مسئولیت فردی و اجتماعی خود در مورد مسئله مهم آب آشنا می شوند.

"محمدمهدی جوادیان زاده" افزود: اجرای چنین اقداماتی با حضور دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند می تواند خانواده ها را در مدیریت بیشترمصرف آب،آگاه ساخته و زمینه ساز این باشد که همه با هم در حفظ منابع آبی کشور تلاش نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم با تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری این طرح با بیان اینکه برگزاری این برنامه به صورت متوالی نشان از بازخورد خوب آن دارد که می تواند در آگاه سازی دانش آموزان و به تبع آن خانواده هایشان درمصرف بهینه این منبع خدادادی یاری نماید افزود:فرزندان ما می توانند حامل فرهنگ ارزشمند مصرف بهینه آب برای نسل آینده باشند.

مدیر جهاد دانشگاهی یزد نیز با ابراز خرسندی از شادی و نشاط  دانش آموزان در اجرای این طرح و تشکر از عوامل اجرایی آن گفت:این شور و نشاط با وجود آب و آبادانی می تواند مستمر و پایدار باشد و انشاءلله با استمرار چنین اقداماتی و همکاری دانش آموزان عزیز بتوانیم جامعه را در مدیریت مصرف و حفظ منابع آبی آگاه سازیم.

در پایان مراسم به دانش آموزان، مربیان برگزیده و عوامل اجرایی برگزاری این طرح، لوح سپاس و هدایایی اعطا شد.

کد خبر: 2931
  تاریخ خبر : 1401/08/02
 روابط عمومی
 313