مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

جشنواره شهیدرجایی می تواند عاملی برای خدمت رسانی بهتر و دقیق تر به مردم باشد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد جشنواره شهید رجایی را عامل مهمی برای خدمت رسانی بهتر و دقیق تر به مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد"محمدمهدی جوادیان زاده" با تبریک به مجموعه همکاران شرکت که در کسب رتبه برتری در محور زیربنایی و توسعه زیرساخت در جشنواره شهیدرجایی، نقش موثری داشتند گفت:ما به جدّ معتقدیم که حرکت کردن در چارچوب معیارها و برنامه هایی که هرساله دستگاههای بالادستی می دهند سبب می شود ما خدمت بهتر و مترقی تری را به مردم ارائه  و ماموریت هایمان را به شکل دقیق تر و درست تری انجام دهیم.

وی با اشاره به شاخص ها و معیارهایی که هرساله از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام می شود گفت: این شاخص ها بر اساس اولویت های دولت و تکالیفی که دستگاههای مختلف دارند در دو دسته شاخص های عمومی و اختصاصی تعریف و ابلاغ می شود و شرکت های دولتی موظفند عملکرد یکساله خود را بر این مبنا پیش برده و مستندات آن را در سامانه مربوطه بارگذاری نمایند.

جوادیان زاده با ابراز خرسندی از تلاش ها و برنامه ریزی های این شرکت جهت کسب رتبه برتر در دوسال گذشته در گروه زیربنایی توسعه زیرساخت گفت: خوشبختانه این شرکت علاوه برجشنواره شهیدرجایی که دربین دستگاههای استان برگزار می شود در ارزیابی مجموعه وزارت نیرو که بین کلیه شرکت های آب منطقه ای (بخش آب کشور) انجام می شود در 2 سال گذشته رتبه اول را کسب کرده است.

وی الکترونیکی کردن خدمات که باعث کاهش حضور متقاضیان به شرکت می شود، رسیدگی به درخواست ها و تکریم ارباب رجوع، شناسایی و ارزیابی گلوگاه های فساد و اقدامات پیشگیرانه در این مورد و ایجاد سامانه های جدید برای تسهیل در عملکرد شرکت را از دستاوردهای بسیار خوب حرکت بر مبنای معیارها و شاخص های ارزیابی برشمرد.

 

کد خبر: 2919
  تاریخ خبر : 1401/07/11
 روابط عمومی
 279