مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

تشکل های مردم نهاد،رابطین بین دولت و مردم هستند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گفت: تشکل های مردم نهاد با تجربه و تخصصی که دارند می توانند رابطین خوبی بین دولت و مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد"محمدمهدی جوادیان زاده" در نشست صمیمانه ای که با حضور معاونین و مدیران شرکت و تعدادی از نمایندگان تشکل های مردم نهاد برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین موضوع کشور، آب و حکمرانی بر آن می باشد گفت:درسلسله مراتبی که در گذشته اعمال شد کامیابی چندانی در اعمال حکمرانی خوب آب به دست نیامد.

وی اظهار داشت: ما از تشکل های مردم نهاد می خواهیم تا با تعامل با مسئولین و دولتمردان و با نگاهی منطقی،علمی و  بکارگیری تخصص، تجربه و خرد جمعی اندوخته شده در این نهادها بتوانیم به مدیریت درست و شایسته بر موضوع آب دست یابیم.

جوادیان زاده افزود:امروز نابسامانی های جوی  و احتمال تکرار آن ها عیان شده است و تغییر اقلیم به گونه ای شدت گرفته که در اوج شدیدترین خشکسالی ها شدیدترین بارش ها صورت می گیرد و ما متاسفانه نه در مدیریت خشکسالی موفق بوده ایم و نه در مدیریت بارش های سیلابی.

نمایندگان سمن های محیط زیستی استان یزد نیز با تشکر از برگزاری این نشست، ضمن تاکید بر اهمیت آموزش همگانی و فرهنگ سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست و صیانت و مدیریت منابع آب، اعلام آمادگی برای همکاری در برگزاری برنامه های آموزش همگانی و فرهنگ سازی در این حوزه نمودند.

 

کد خبر: 2897
  تاریخ خبر : 1401/06/14
 روابط عمومی
 353