نشست خبری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست خبری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد به مناسبت هفته صرفه جویی مصرف آب و برگزاری جشنواره سپاس آب در شرکت آب منطقه ای با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد در این نشست "محمدمهدی جوادیان زاده" ضمن قدردانی از حضور خبرنگاران که با قلم رسا و شیوای خود با صداقت کامل زبان گویای مردم و مسئولین هستند گفت: هفته صرفه جویی در مصرف آب بهانه ای ست برای یادآوری بیشتر برای مدیریت مصرف در همه بخش ها و این به قلم توانای شما بستگی دارد تا بتوانید بدون ایجاد نگرانی، راههای مدیریت مصرف را به شکل های مختلف قلمی،هنری،فرهنگی به گوش عموم جامعه برسانید.

وی با بیان اینکه وضعیت آب استان چندان مناسب نیست و نباید مدیریت مصرف را از برنامه روزانه خود از قلم انداخت گفت: ما نیز سعی کرده ایم با برگزاری برنامه سپاس آب که در سالهای 97 و 98 برگزار شد، این مسئله مهم را گوشزد نماییم و امسال نیز بعد از وقفه دوساله بعلت شیوع بیماری کرونا این جشنواره برگزار و به آب ، از بعد اجتماعی و مردمی نگاه خواهد شد.

در این نشست به سوالات خبرنگاران در موضوعات مختلف آب توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد و مدیریت بحران استانداری پاسخ داده شد.

کد خبر: 2820
  تاریخ خبر : 1401/03/28
 روابط عمومی
 384