مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد:

روابط عمومی‌ها تمام توان و دانش خود برای مدیریت مصرف آب و برق بکار گیرند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از روابط عمومی های استان خواست تمام توان و دانش خود را برای مدیریت مصرف آب و برق در برهه ای که کشور با بحران انرژی برق و کمبود منابع آب روبروست بکار گیرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد"محمدمهدی جوادیان زاده"در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: روابط عمومی ها  از تبلیغات درست و بهینه فروگذار نکرده و از دانش خود در این رابطه استفاده کامل را ببرند و بخصوص در فصول اوج پیک، نگاه مدیریت مصرف را پررنگ نمایند.

وی در این نشست که با رویکرد مدیریت مصرف آب و برق در شرکت آب منطقه ای برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش روابط عمومی های استان که بعنوان یک فرمانده درگستره سازمان خود می توانند عمل کنند گفت: تغییر نگاه امروز به روابط عمومی را باید قدر دانست.

وی با اشاره به نگاه گذشته به روابط عمومی که فقط بعنوان یک سرباز در سازمان خود گوش به فرمان بوده و به کارهای جاری خود مشغول بودند اظهار داشـت: امروز روابط عمومی با تغییر نگاهها می تواند در حد یک مدیریت سازمان در تصمیم گیری ها و فعالیت ها شرکت کرده و نقش مقدس خود را صادقانه، امیدوارانه و الهام بخش به مردم و سازمان اثبات نماید.

جوادیان زاده یادآور شد: چه خوب است که جمله "اگر من مدیر ارشد بودم" را بین مردم،کارکنان،پیمان کاران، مصرف کنندگان و آحاد مردم جا انداخت و از آنها سوال کرد و از پاسخ های آنها راهکارهای مطمئن و راهگشا پیدا کرد.

شایان ذکر است در این نشست، مدیران روابط عمومی از سخنان و تجربیات استاد"احمد یحیایی ایله" از اساتید برجسته ارتباطات با موضوع" روابط عمومی و تشریفات" بهره بردند.

کد خبر: 2817
  تاریخ خبر : 1401/03/26
 روابط عمومی
 469