استاندار یزد:

با دستگاههای اجرایی که در زمان بحران همکاری لازم را ندارند برخورد شود

استاندار یزد بر برخورد جدی با دستگاههای اجرایی که در زمان بحران، برای جلوگیری از نارضایتی مردم همکاری لازم را نداشتند تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد "محمدعلی طالبی" در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان که با حضور مدیران،و مسئولان ذیربط و به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران شهرستانها برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که مجموعه دستگاههای حوزه آب استان در این روزهای اخیرمتحمل شدند، بر لزوم برخورد با مسئولان ذیربط که در زمان بحران اخیر تعرض به خط انتقالی، همکاری لازم را نداشتند تاکید کرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی ضرورتا باید برای رفع بحران در هر زمینه ای همکاری همه جانبه داشته باشند و مسئولیت خود را به نحو احسنت انجام دهند گفت: در این زمان و برای جلوگیری از نارضایتی مردم نباید از هیچ کوشش و هیچ همرایی دریغ کرد.

وی به فرار مردم از گرمای شهر یزد به تفرجگاه های ییلاقی شهرستان ها اشاره کرد و گفت: طبیعتا با افزایش تعداد جمعیت در اواخر هفته در این شهرستان ها باید برای رفع مشکلات آبی و محیط زیست آنها توجه ویژه ای شده و حتی از اعتبارات متمرکز استان می توان استفاده کرد و این مسئله مهم باید در دستور کار امسال قرار بگیرد.

طالبی در خصوص برنامه سازگاری با کم آبی نیز افزود: باید در قالب یک برنامه منسجم و هدفمند به این مقوله مهم و ضروری پرداخت و مشارکت صنایع را برای بعضی از اولویت های حوزه تامین آب فراهم نماییم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد نیز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از همه مسئولانی که در این چند روز اخیر همکاری های لازم را با شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان داشتند گفت: متاسفانه امسال 2مورد تعرض به خط انتقالی وارد شد.

محمدمهدی جوادیان زاده افزود: در این 2 تعرض جمعا 24 ساعت قطع جریان آب انتقالی ،13هزار و 500 متر مکعب هدر رفت آب و 15 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و سیستم های آبی متحمل شده ایم.

وی به عملکرد این شرکت در تامین آب مردم با ساخت و تکمیل مخازن ذخیره آب،تامین برق اضطراری و ... اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار  هرچه زودتر این پروژه ها تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همت و تلاش مدیران اجرایی و مدیریت مصرف مردم تابستان خوبی را سپری نماییم.

در این نشست همچنین، مدیران و مسئولان ذیربط به بیان انتقادات ویشنهادات خود پرداختند.

کد خبر: 2573
  تاریخ خبر : 1400/04/23
 روابط عمومی
 437