مطبوعات، زبان گویای ما درمعرفی الگوی بهینه مصرف به مردم هستند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد مطبوعات و رسانه ها را زبان گویای متولیان آب استان در معرفی الگوی بهینه مصرف به مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، محمدمهدی جوادیان زاده در نشست خبری که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب با خبرنگاران استان به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، از اصحاب رسانه خواست تا در کنار رسالتی که برعهده دارند با زبان گویا و وزین خود در ترسیم الگوی درست و بهینه مصرف، متولیان آب استان را یاری نمایند.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل ما معرفی کردن الگوی بهینه مصرف به مردم است افزود: رفع این مشکل،همکاری و همراهی همه جانبه می طلبد و ما نیز در کنار شما خبرنگاران هستیم.

این مقام مسئول افزود: درست است که سرانه آب استان کم است ولی نسبت به تعدادی از کشورها، سرانه نرمالی است و قابل مدیریت کردن می باشد به شرطی که همه همدل شویم و الگوهای درست مصرف را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه می توان شرایط آبی استان را به گونه ای مطرح کرد که نه بحران آب فراموش شود و نه مرتب مردم را نگران کرد افزود: تیترخبرها به سمت بیان این موضوع مهم باشد که درد هست ولی اگر همدل و کوشا باشیم درمان هم هست.

در این نشست، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران در مورد هفته صرفه جویی در مصرف آب پاسخ داد.

کد خبر: 2554
  تاریخ خبر : 1400/04/07
 روابط عمومی
 408