با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد

آیین رونمایی از طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب برگزار شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از طرح ایجاد واقعیت مجازی موزه آب که با مسئولیت شرکت “شتاب دهنده پیشگامان” و توسط شرکت "استارتاپ اسپاد" انجام شده است، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، مدیرعامل این شرکت در این مراسم با اشاره به اقدام زیبای شرکت های"شتاب دهنده پیشگامان " و"استارتاپ اسپاد" که در زمینه هوشمندسازی کسب و کارهای سنتی فعالیت دارند، گفت:از جمله برنامه هایی که در دستور کار شرکت آب منطقه ای قرار گرفته استفاده از فن آوری های نوین در زمینه فرهنگ سازی در بخش آب می باشد.

محمدمهدی جوادیان زاده با بیان اینکه این شرکت ها در زمینه ساخت اپلیکیشن، طراحی سایت، تولید و بازاریابی محتوا،مدیریت شبکه های اجتماعی و اخیرا VR وARبه معنی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت می کنند، افزود: اقدام مهم و نوین این شرکت می تواند ما را در پیشبرد برنامه های فرهنگ سازی در زمینه آب و مصرف آن یاری نماید.

وی افزود: این تکنولوژی که برنامه آغازین آن در موزه آب انجام شده و گردشگر می تواند با زدن عینک های مخصوص، درموقعیت کاملتری از موزه آب قرار  گرفته و نقطه به نقطه موزه را به صورت کامل ببیند و با وجود یک راهنما بر اطلاعات هرچه بیشتر گردشگر بیافزاید، در جذب گردشگران نیز میتواند بسیار موثر واقع شود.

این مقام مسئول همچنین به دیگر مزایای این طرح اشاره کرد و گفت:با داشتن این عینک های طراحی شده در هر فضا و مکانی  حتی در منزل می توانید به هر نقطه ای سفر کنید و به صورت 360 درجه آنجا را مشاهده نمایید.

کد خبر: 2542
  تاریخ خبر : 1400/03/29
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/03/29
 روابط عمومی
 459