خانواده بزرگ وزارت نیرو در سال ۹۹ کارنامه درخشانی از خود باقی گذاشت

وزیر نیرو با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در صنعت آب و برق گفت: خانواده بزرگ وزارت نیرو کارنامه روشن و درخشانی را از خود در سال ۹۹ باقی گذاشت.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد «رضا اردکانیان» وزیر نیرو روز یکشنبه در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان صنعت آب و برق که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با قدردانی از مجموعه تلاش‌‌های صورت گرفته اظهار کرد: این مجموعه در ستاد، شرکت‌های مادر تخصصی، شرکت‌های استانی، شرکت‌های بزرگ تولید کننده و سازنده تجهیزات، پیمانکاران و مشاوران همگی اعضای یک خانواده با یک ایده و عقیده دست به دست هم دادند و بر اساس یک فهم مشترک و درک بالا از شرایط زمانی و مکانی کشور و منطقه و شرایط عمومی جامعه و در عین حال فضای ناشی از کرونا و کووید ۱۹ به وظایف برنامه‌ریزی شده خود عمل کردند و کارنامه روشن و درخشانی را از خود باقی گذاشتند.
وی افزود: در سال جدید که طلیعه آن با اعیاد شعبانیه است و کم کم به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رویم، با مصرف صحیح و مدیریت دقیق همکاران سعی خواهد شد که تابستان کم مشکل و ان‌شاءالله بی‌مشکلی را سپری کنیم.
اردکانیان گفت: جا دارد که از سوی دولت دوازدهم از دست‌اندرکاران صنعت آب و برق تشکر کنم که افتخار سخنگویی‌شان را در مجامع و محافل داشتم. انصافا جامعه و به‌ویژه رهبر معظم انقلاب، مدیران ارشد و افکار عمومی هم در تشویق، دلگرمی دادن، پشتیبانی و حمایت کم نگذاشتند.
وی گفت: آنچه مخصوصا در پیام رهبری ابراز شد را من و همکارانم یک پیش پرداخت تلقی می‌کنیم. گفته و نوشته شده برای این که ما بر تعهد خود پایدارتر بمانیم و در مسیری که انتخاب کرده‌ایم استوار باشیم و تلاشمان را در همه زمینه‌ها بکار گیریم تا در حد و اندازه‌ای که از ما ذکر و بیان شده ظاهر شویم. رضایت نسبی مردم و مسئولان موجب رضای خداوند و ذخیره دنیا و آخرت همگی است.
اردکانیان افزود:‌ همچنین جا دارد که از اعضای خانواده‌های همکاران تشکر کنم که صبوری و بردباری و حمایت آنها در سال گذشته موجب شد که همکاران خود را با انگیزه در مسند امور داشته باشیم.
وی ادامه داد:‌ این روزها وزارت نیرو در عین گستردگی عرصه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که دارد و وظایفی که بر عهده‌اش است بیشتر با این برچسب و تابلوی پویش #هرهفتهالفب_ایران شناخته و از آن یاد می‌شود و در عین حالی که در همه ادوار و سال‌ها این فعالیت‌ها جریان داشته ولی با قصد خاص آن را زیر این خیمه و پرچم طراحی کردیم و ارائه دادیم؛ بویژه در سال‌های اخیر و جنگ اقتصادی و روانی که روح و روان مردم، تاب آوری جامعه، کاهش امید و تزریق نوعی روزمرگی را هدف گرفته بود سعی کردیم با کمک همکاران رسانه‌ای در بخش‌های مختلف و در جای جای کشور فعالیت‌ها را تحت این پویش عرضه کنیم.
اردکانیان افزود: متعهد شدن به یک برنامه زمان‌بندی شده با در نظر گرفتن آیتم‌هایی که به ثمر رساندن یک کار دارد، کار ساده‌ای نیست اما تمرینی بود که نتیجه آن علاوه بر اهداف روانی که داشت و تا حدود زیادی هم به ثمر رسید شکلی از برنامه‌ریزی و کار، تجهیز و پیوستگی بود.

کد خبر: 2478
  تاریخ خبر : 1400/01/16
  آخرین به‌روزرسانی : 1400/01/16
 روابط عمومی
 515