آبگیری اولین سد استان یزد در دهه فجر سال جاری

معاون عمرانی استاندار یزد در جریان بازدید از پروژه سد خوانسار ( هرات )، از اتمام عملیات اجرایی این طرح تا پایان خردادماه سال آتی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، در جریان بازدید از پروژه سد خوانسار بر اهمیت اتمام طرح های نیمه تمام در استان تاکید و اظهار کرد: در سال گذشته تعدادی از طرح های استان از جمله پروژه سد خوانسار که از اولویت زیادی برخوردار است،جهت تخصیص بودجه انتخاب شد.
وی افزود: ما تخصیص کامل اعتبار این طرح را پیگیری می کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری رسد.
صادقیان با بیان این که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته،  عملیات اجرایی بدنه سد انتهای دی ماه به پایان می رسد بنابراین  در دهه فجر سال جاری امکان آبگیری سد وجود دارد، گفت: با تخصیص بودجه لازم کلیه عملیات اجرایی این سد تا خردادماه سال آتی به اتمام خواهد رسید. 
در ادامه "محمدمهدی جوادیان زاده" مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد نیز خاطرنشان کرد: پروژه سد خوانسار که در سال ۸۸ عملیات احداث آن آغاز شد، با فراز و نشیب های زیادی مواجه گردید که خوشبختانه اکنون به انتهای کار خود رسیده است. وی گفت این سد علاوه بر تامین حقابه های کشاورزی منطقه، به میزان 2 میلیون متر مکعب تامین آب شرب و یک میلیون متر مکعب تامین آب صنعت منطقه را بر عهده خواهد داشت.
وی گفت: امیدواریم براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این پروژه تا پایان خردادماه به بهره برداری کامل  برسد.

کد خبر: 2398
  تاریخ خبر : 1399/10/15
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/10/16
 روابط عمومی
 994