طی مراسمی از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای یزد تجلیل شد

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از بازنشستگان این شرکت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، محمدمهدی جوادیان زاده در مراسم تکریم از بازنشستگان، ضمن گرامیداشت این روز فرخنده و بزرگداشت مقام بازنشستگان، اظهار کرد: خط اول انتقال آب به یزد تنها با تلاش پرسنل شرکت که اکنون بسیاری از آنان بازنشسته شدند تحقق یافت چرا که بدون تلاش این همکاران عزیز طرح انتقالی آب صورت نمی پذیرفت.

وی بازنشستگان شرکت را منبع حیات بخش استان طی سال های گذشته خواند و افزود: این افراد با پشتکار خود کمک کردند تا یزد بتواند مشکلات مهمی از قبیل تعرضات به خط انتقال آب را به خوبی رفع کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در ادامه به وضعیت طرح انتقال آب از دریای عمان اشاره کرد و گفت: در خصوص این طرح خوشبختانه موفق به تخصیص 250 میلیون مترمکعب آب جهت صنعت و کشاورزی پربازده شدیم که توسط بخش خصوصی این طرح انجام می شود.

وی با بیان این که تحقق پروژه های مهم شرکت آب منطقه ای مستلزم بهره مندی از دانش همکاران بازنشسته است، خاطرنشان کرد: از این رو نیاز است که بازنشستگان در مواردی که امکان پذیر است مشارکت کنند و از اندوخته های علمی، تخصصی و تجربی خود که حاصل سال ها فعالیت در این عرصه است استفاده کنند تا شاهد پیشرفت شرکت در عرصه های مختلف و رفع مشکلات آبی استان باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر: 1851
  تاریخ خبر : 1398/06/07
 دره شیری
 393