برگزاري مراسم تجليل از معلمين شاغل و پيشكسوت

در مراسمي كه باحضور مهندس توكلي مدير كل دفتر برنا مه ريزي شركت مديريت منابع آب ايران ، آقاي باغستاني مديركل آموزش و پرورش استان يزد ، حجت الاسلام رحماني مشاور فرهنگي و روحانيت استاندار ، مهندس راعي مديرعامل و جمعي از مديران و معاونين شركت برگزار گرديد از مقام والاي معلمين شاغل و پيشكسوت كه منسوب به همكاران بودند تجليل شد.

در مراسمي كه  باحضور مهندس توكلي مدير كل دفتر برنا مه ريزي شركت مديريت منابع آب ايران ، آقاي باغستاني مديركل آموزش و پرورش استان يزد ، حجت الاسلام رحماني مشاور فرهنگي و روحانيت استاندار  ،  مهندس راعي مديرعامل  و جمعي از مديران و معاونين شركت برگزار گرديد از مقام والاي معلمين شاغل و پيشكسوت كه منسوب به همكاران بودند تجليل شد.
مهندس راعي   در اين مراسم نقش موثر معلمين  در جامعه راياد آور شد و گفت:معلم انديشه ها و انديشيدن را آموزش ميدهد .
 
و مي توان از نفوذ و تاثير معلمين در پيشبرد اهداف كلان جامعه استفاده كرد ،و ي تنها راه آگاهي و آشنائي در بهره برداري بهينه از آب زيرزميني را از راه آموزش و پرورش  دانست.
وي ادامه داد : معلمين و آموزش و پرورش نياز به يك استاندارد  دارند كه با تطابق فرهنگي و باورهاي ديني بومي سازي شود و در برنامه هاي توسعه بصورت يك  تكليف  در آيد .
  وي بر ايجاد گنجينه ملي آموزش و پرورش در استان يزد  تاكيد كرد.
در ادامه  آقاي باغستاني   مديركل اداره آموزش و پرورش به تشريح برنامه هاي   تجليل از معلمين پرداخت  و فرهنگ قدرداني  از ديگران ، شيوه هاي قدرشناسي و ايجاد شور و اشتياق بين معلمين را از آثار و پيامدهاي تشكيل اين جلسات بيان نمود.  

در پايان هدايايي  به رسم يادبود  به معلمين و پيشكسوتان تقديم گرديد .

کد خبر: 178
  تاریخ خبر : 1389/02/19
 سرپرست روابط عمومي
 1722