مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت برگزارشد

...

 مراسم گرامید اشت هفته دفاع مقدس  باحضور مدیرعامل و جمعی از همکاران  در سالن اجتماعات شرکت برگزارشد.

محمدمهدی جوادیان زاده ضمن  گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شهداء 8 سال جنگ تحمیلی  و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین  (ع) اظهارداشت: طولانی ترین جنگ  در قرن بیستم ،جنگ تحمیلی عراق به  ایران بود که در این جنگ هشت ساله ، حدود یک میلیون کشته و میلیون ها دلار خسارت برای  این کشورها برجا گذاشت .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد افزود:  هرچند عراق از حمایت دو ابر قدرت جهانی برخوردار بود اما رزمندگان دلیر جمهوری اسلامی ایران  با نیروی ایمان و فداکاری توانستند بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک میهنمان دشمن را شکست دهند.

وی درپایان سخنانش کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای یزد  در ارزیابی عملکرد  شاخص های عمومی  سال 1395 جشنواره شهید رجائی را تبریک و از تلاش های کارکنان شرکت  قدردانی نمود.

 در ادامه  احمد آبائی مدرس حوزه و دانشگاه  در مورد معصوم شناسی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه معصومین  توضیحاتی ارائه نمود.

وی  گفت: معصوم یعنی ازگناه ، خطا و لغزش پاک بودن و درحالی که قدرت انجام گناه را دارند  اما به خاطر عصمتی که دارندگناه و نافرمانی از امر خداوند نمی کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه  با اشاره به این مطلب که  حضرت زهرا (س)  در مورد امر به معروف و نهی از منکر فرموده اند  " با امر به معروف و نهی از منکر فرائض اقامه می شود" ادامه داد: تنها راه جلوگیری از انحطاط و سقوط اخلاقی در  جامعه  امر به معروف و نهی از منکر است .

 وی  با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی عراق به ایران خاطر نشان ساخت: امنیت و آرامش امروز خود را به خاطر رشادت ها و فداکاری های دیروز دلاورمردان دوران هشت سال دفاع مقدس داریم.

 درپایان این مراسم از  ایثارگران  شرکت تجلیل شد.

کد خبر: 1441
  تاریخ خبر : 1396/06/28
  آخرین به‌روزرسانی : 1396/06/28
 کربلایی اکرمی
 453