45 مورد جریان آب رودخانه های استان یزد اندازه گیری شد

کارشناس آب های سطحی شرکت آب منطقه ای یزد از اندازه گیری 45 مورد جریان آب رودخانه های استان یزد به منظور بررسی میزان تاثیر بارش ها در ایجاد رواناب در هر منطقه و حوزه آبریز خبرداد؛

  اخبار آب يزد
  1399/02/31

رویداد آبی اقدام شایسته ای در جهت پیشبرد طرح ها و رفع چالش ها است

دادستان اشکذر با اشاره به این که از ابتدای سال 1399 تا کنون چهار مورد چاه غیرمجاز در اشکذر شناسایی شده است، گفت: رویداد آبی اقدام شایسته ای که می تواند منابع آبی اشکذر را حفظ و چالش های این منطقه را حل کند.

  اخبار آب يزد
  1399/02/29

نشست ویژه رویداد آبی اشکذر برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت اب منطقه ای یزد، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاون و برخی از مدیران شرکت آب منطقه ای برگزار گردید، گزارشی از رویداد آبی اشکذر در حوزه های مختلف ارائه و در خصوص اهداف و اقدامات مورد نیاز در سال 1399 بحث و تبادل نظر شد.

  اخبار آب يزد
  1399/02/29

توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی به همت کارکنان شرکت آب منطقه ای یزد

کارکنان شرکت آب منطقه ای یزد به منظور مشارکت در پویش رزمایش مومنانه و رفع بخشی از احتیاجات خانواده های نیازمند، ۲۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و در اختیار آنان قرار دادند.

  اخبار آب يزد
  1399/02/28
کمیسیون

کمیسیون مورخ 990223

کمیسیون

  نتایج کمیسیون
  1399/02/28

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با مدیر و کارشناسان روابط عمومی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی با مدیر و کارشناسان روابط عمومی این شرکت دیدار کرد

  اخبار آب يزد
  1399/02/27

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با استاندار یزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، این دیدار با حضور نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و به منظور حل و فصل موضوعات مرتبط با آب استان برگزار گردید.

  اخبار آب يزد
  1399/02/27

دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای یزد در سال ۱۳۹۹ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد در این جلسه در خصوص نقشه راه شرکت در سال ۱۳۹۹ که بر اساس شعار "جهش تولید" و نیز انتظارات مورد نظر مقام عالی وزارت در سال جاری تدوین گردیده است، بحث و گفت وگو شد.

  اخبار آب يزد
  1399/02/27

محمد راسترو، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد با داوود سیروس، معاون صدای مرکز یزد دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، این دیدار در خصوص نحوه همکاری صدای مرکز یزد با شرکت آب منطقه ای و بررسی محتواهای قابل پخش با هدف حفاظت از منابع آب استان صورت گرفت.

  اخبار آب يزد
  1399/02/25

چهار دستگاه تراکتور متخلف در شهرستان خاتم توقیف شد

رئیس اداره منابع آب شهرستان خاتم با اشاره به توقیف چهار دستگاه تراکتور متخلف در بخش مروست گفت: پرونده متخلفین جهت رسیدگی به مراجع قضایی فرستاده شد.

  اخبار آب يزد
  1399/02/24

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با رئیس دادگستری شهرستان اشکذر دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، محمدمهدی جوادیان زاده در این دیدار به اهمیت برگزاری رویداد آبی شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت: اشکذر منبع آبی مهم استان محسوب می شود و برای حفاظت از آن باید همه تلاش خود را به کار گیریم. رئیس دادگستری شهرستان اشکذر نیز ضمن اعلام همکاری های لازم با شرکت آب منطقه ای یزد در خصوص حراست از منابع آب، بیان کرد: دادگستری در بحث منابع آب زیرزمینی به نفع مردم، اقدامات لازم را انجام می دهد.

  اخبار آب يزد
  1399/02/24

بهره برداران منابع آبی باید متعهد به جامعه باشند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر با بیان این که بهره برداران منابع آبی باید به جامعه متعهد باشند، گفت: حیات یک منطقه و ثبات منابع آبی مهمترین وظیفه ما است.

  اخبار آب يزد
  1399/02/24
در راستای رویداد آبی شهرستان اشکذر:

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با امام جمعه اشکذر دیدار کرد

.

  اخبار آب يزد
  1399/02/23

بهره برداری از خط سبز تامین آب صنعت در یزد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد همزمان با آغاز رویداد آبی در استان یزد،از بهره برداری خط سبز تامین آب صنعت تا پایان سال خبر داد.

  اخبار آب يزد
  1399/02/23

آغاز رویداد آبی در استان یزد

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به آغاز رویداد آبی استان یزد از اردیبهشت 1399، گفت: در این رویداد شرکت آب منطقه ای یزد بر روی بخش های آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در هر شهرستان متمرکز می شود

  اخبار آب يزد
  1399/02/22

حکم سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان یزد تمدید شد

حکم سرپرست روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد به عنوان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان یزد به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

  اخبار آب يزد
  1399/02/22

آخرین آمار بارش ها در استان یزد

رئیس گروه مطالعات آب‌های سطحی شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان این که علی رغم بارندگی های مناسب در دو سال اخیر هنوز آبدهی رودخانه های مهم استان اختلاف قابل توجهی با میانگین آبدهی درازمدت خود دارند، گفت: متوسط بارندگی استان در سال آبی جاری تاکنون 107.8 میلی متر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش دارد.

  اخبار آب يزد
  1399/02/21

اولین جلسه کمیته تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای یزد در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه کمیته تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای یزد در سال 1399 با حضور مدیرعامل و دیگر اعضا برگزار گردید.

  اخبار آب يزد
  1399/02/21

نشتی بند رحیم آباد ابرکوه ترمیم شد

رئیس اداره منابع آب ابرکوه با اشاره به نشتی بند رحیم آباد ابرکوه و خطر شکستن بند در اثر جاری شدن سیلاب اخیر، گفت: در اثر اقدامات صورت گرفته نشتی بند رحیم آباد ابرکوه ترمیم شد و همچنان در کنترل و رصد می باشد.

  اخبار آب يزد
  1399/02/21
کمیسیون

کمیسیون مورخ 990216

کمیسیون

  نتایج کمیسیون
  1399/02/17
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه: