مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در جمع تشکلهای زیست محیطی استان :

در مدیریت منابع آب باید از خرد جمعی استفاده کرد

....

  اخبار آب يزد
  1396/05/29

کسب مقام اول در ارزیابی فرهنگی استانی وزارت نیرو توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد

شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد در ارزیابی فعالیت های فرهنگی و دینی وزارت نیرو در میان شرکت های صنعت آب و برق سراسر کشور مقام اول را کسب نمود .

  اخبار آب يزد
  1396/05/14
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد:

هدف ما، حذف کشاورزی نیست

محمد مهدی جوادیان زاده طی سخنانی در جلسه مشترک مدیران شرکت آب منطقه ای یزد ، جهادکشاورزی و صداوسیمای استان خاطر نشان ساخت : جهاد کشاورزی روی موضوع آب و حفظ این مایع حیاتی حساسیت دارد و به همان نسبت شرکت آب منطقه ای یزد هم عقیده ای بر حذف کشاورزی ندارد و باید بین این دو ارگان هماهنگی و جود داشته باشد تا هم منابع آب حفظ شود و هم کشاورزی و معیشت کشاورزان از بین نرود.

  اخبار آب يزد
  1396/05/10
فرماندار شهرستان بهاباد:

حفاظت از منابع آب ،رسالت ملی برای همگان است

عباس اقبال بهابادی که در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهاباد سخن می گفت ابراز داشت: حفاظت از منابع آبی ،رسالت ملی برای همگان است و با توجه به مشکلات بسیاری که به علت کاهش بارندگی در کشور ، با آن رو به رو هستیم باید برای حفاظت از آب موجود تلاش نمائیم.

  اخبار آب يزد
  1396/05/04
در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بافق مطرح شد :

دشت های آزاد در منطقه بافق ممنوعه اعلام شود

فرماندار شهرستان بافق ضمن قول مساعد در همکاری همه جانبه حفاظت از منابع آب ،خواستار سختگیری شرکت آب منطقه ای یزد جهت ممنوعیت دشت های آزاد منطقه بافق شد و گفت : در اجرای طرح نصب کنتورهای هوشمند چاه های آب و خاموشی زمستانه چاههای کشاورزی تمام دستگاه های شهرستان با شرکت آب منطقه ای هماهنگ و همراه هستند و این سخت گیری ها به نفع شهرستان است تا این ماده حیاتی برای نسل های آینده هم حفظ شود.

  اخبار آب يزد
  1396/05/03